niedziela, 15 listopada 2015

Skąd termos wie?

Zastanawialiście się kiedyś skąd termos wie czy chcemy żeby nasz napój pozostał ciepły czy chłodny?

A zastanawialiście się kiedyś czy nasze dzieci chcą mieć obrandowanie dzieciństwo? Kto z Was widział film Branded? Kto nie widział polecam serdecznie. Dużo myślę ostatnio na temat tego co czyni nas szczęśliwymi, i czy aby na pewno są to przedmioty. Zwłaszcza przedmioty pokryte znanymi z bajek postaciami, samochodami czy barwami klubowymi. Czy serek musi być z Minionkiem i czy termos musi być z Formułą 1?

Otóż pewien młody człowiek stwierdził, że nie. I że taki termos to obciach. Dlatego wykonałam otulacz na kubek temiczny, który dostał od swojej babci.


Niby żadna filozofia, ale kiedy wczoraj uświadomiłam sobie, że nie mam nic na drutach rzuciłam się, żeby wykonać choćby małą robótkę. Mam nadzieję, że ktoś się dzięki niej uśmiechnie. Ja chociaż troszkę się uśmiechnęłam.

 Dzięki zastosowanym warkoczom termos nabrał jeszcze jednej właściwości nie turla się kiedy leży.

 Dna nie obrabiałam, żeby pozostał stabilny. A warkocze sprawiły, że robótka nie ślizga się aż tak bardzo po stalowej powierzchni.
 I muszę się Wam pochwalić, że skorzystałam z metody, którą Zdzid pokazywała w programie Sztrykowanie na Ekranie. Wykonywałam warkocze bez użycia drutu pomocniczego.


Zima idzie nie ma rady na to!
Bądźcie zdrowi - innymi słowy: Chowcie się!

8 komentarzy:

  1. Super- moje dzieci do szkoły maja termosy...w kolorze stalowym;) bardzo eleganckie...powgniatane ze wszystkich stron;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam taki stalowy, turlał się po całym autobusie!

      Usuń
  2. Czy przedmioty czynią nas szczęśliwymi i czy marka ma znaczenie? Hmmm - to zależy, czy jest to Merino extra fine z Dropsa, czy może tandetny, skrzypiący akryl :-D Ale poza tym, to jestem telewizyjną i markową ignorantką (a Minionki kojarzę tylko, jako maskotki dziergane przez dziewczyny w grupach szydełkowych).
    Fajny otulacz na kubek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jedno to marka, a jakość to zupełnie co innego!
      Ja już teraz zawsze stawiam na jakoś.
      "Jakoś to będzie!"

      Usuń
  3. :-) moim zdaniem teraz termos jest o wiele bardziej stylowy niż bez sweterka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Termosik bardziej elegancki - Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.