sobota, 12 listopada 2011

No i wszystko stało się jasne! Miss Nowin Gliwickich

Agnieszka Wiesse, osiemnastolatka z Gliwic została Miss Nowin Gliwickich 2011.
 
Zdjęcie fatalne, ale podmienię je gdy tylko znajdę coś lepszego.

A tu Agnieszka jeszcze bez korony, ale za to w wykonanych przeze mnie kolczykach.
 
I Wice Miss została Emilia Domaradzka.




 
 

Według mnie pięknie prezentowała się również Maria Maja Polizio.
Kolczyki listeczki z dodatkiem czarnych koralików pasowały jej idealnie.


Możecie również pooglądać dziewczyny na scenie - relacja z wyborów znalazła się w dzisiejszych aktualnościach.
AKTUALNOŚCI z 12 listopada
Na początku jest o tramwajach - niektóre z moich stałych czytelniczek nie ominą i tej wiadomości - o nas jest na samym końcu... Wymyśliłam trzy wzory kolczyków, a w telewizji mówią, że jestem projektantką biżuterii... Uprzejmie proszę nie komentować mojego występu - dokonania dziewiarskie jak najbardziej!!




 Te jak się uważnie przyjrzycie występują w telewizji w bardzo wciągającym ujęciu:


Maja Kureczko wystąpiła w pomarańczowych kolczykach ozdobionych haftem...
Drugie, które założyła do sukienki nie wróciły z Operetki. Nie uwierzylibyście w jakich okolicznościach można spotkać koleżanki z dawnej pracy...

   


Na koniec zamieszczam nieodżałowane klipsy ogród.
Liczę na zdjęcia finalistek. Zamieszczę je kiedy tylko je dostanę.

1 komentarz:

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.