sobota, 27 września 2014

Enterlac czyli entrelac

Sztrykowanie na ekranie odcinek 4
Entrelac [w którym w zasadzie można nie wymawiać żadnego "e" i wtedy mamy Ątrlac, a mi osobiście wychodzi jako enterlac] - to technika wykonywania dzianiny składającej się z wynikających z siebie czworoboków. Ale żeby układały się w karo, to troszkę tak jak kiedy układamy kafelki po skosie - przy ścianach muszą być trójkąty. Początek i boki entrelacowej dzianiny również stanowią trójkąty. I o tym właśnie jest kolejny odcinek Sztrykowania na ekranie.

Ale entrelac można wykonywać również na okrągło poniżej w wersji:
królik...

 uśmiech...
 i ukłon...
 I paseczkowe kwadraciki...
 Modelki mają dużo za małe głowy - bo to czapki dla dorosłych.
 Ale w oczy ciepło...

Poszukuję testerek do wzoru takiej entrelacowej czapki - rozpisana jest po polsku - i chociaż sama za tym nie przepadam jest w niej dużo opisu. Poproszę o zgłoszenia na maila Barbara [kropka] Palewicz [małpa] gmail [kropka] com.

Pozdrawiam i zapraszam do Telewizji IMPERIUM w każdy wtorek!
Basia

30 komentarzy:

  1. Świetny odcinek :-) Z przyjemnością go obejrzałam - jesteś bardzo zdolna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-) Staram się, żeby odcinki były zróżnicowane - a ponieważ trwają powyżej 15 min. to zawsze jest coś więcej niż tylko to co w opisie. Mam nadzieję, że nawet tak doświadczone dziewiarki jak Ty znajdą w programie jakieś ciekawostki. Chociaż przez większość czasu będę pokazywać rzeczy, które już znasz. Zapraszam częściej :-)
      Pozdrawiam,
      Basia

      Usuń
  2. Oglądam namiętnie! Świetna robota!
    Zajrzyj do mnie!
    Buziaki!
    aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście masz na myśli tę piękną broszkę!

      Usuń
    2. Kolczyki, mam takie! Zrobiłaś specjalnie dla mnie zielone! Noszę!
      Czuję się bardzo wyróżniona!
      Cmok, cmok!
      Ściskam!

      Usuń
  3. To ja tutaj lecę żeby namówić koleżankę na serwetę bo może początkująca...
    A tutaj mistrzyni :)
    Kobieto druty w łapkach już masz teraz tylko schemacik jest ich u mnie masa i kursik jeśli nie wiesz jak też znajdziesz u mnie i czekam na Twoją serwetę:)
    Buziaki Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała czapa! Sesja na dziewczynkach jest obłędna, widać że mają mnóstwo radości z niej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże jak one urosły!! i jakie piękne!! Basiu widziałam i wysłuchałam cały odcinek jest super:) a Ty wspaniała!!całusy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, Pani Basiu, co to jest za cudna biało-różowa włóczka, którą nawijała Pani na rolkę po papierze toaletowym?

    OdpowiedzUsuń
  7. poproszę o filmik jak zrobić czapkę z kwadratów :) stanęłam na etapie z filmu...i tak sobie stoję i czekam na dalszą naukę kwadratów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie opisałaś jak zabrać się za enterlaca. Dzięki serdeczne również za pokazanie oczek dzierganych wspak- teraz wykonanie kwadracików, a jeszcze bardziej trójkącików, niesamowicie ułatwia "robotę" :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne czapki. Gdzie można kupić na nie wzór?

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.