piątek, 20 lipca 2012

Candy! Candy! Candy!

Ja się chyba niezbyt jasno wyraziłam i chyba ciut za mało zachwalam nagrodę jaką dla Was przygotowałam na Candy z dojazdem własnym.
Jura Park Krasiejów to największy tego typu obiekt w Europie, miejsce w którym można obejrzeć nie tylko naturalnej wielkości modele dinozaurów,


 Breslał do tej pory poszukiwał tożsamości, a w Krasiejowie nareszcie odnalazł rodzinę.
 I Triceratops poczuł się swojsko

... lecz również można w trójwymiarze przejechać ponad 13miliardów lat i obejrzeć jak powstał wszechświat, nasza planeta i życie na niej. Można w miejscu odkrycia obejrzeć kości zwierząt, które żyły przed 225 milionami lat.
A jedną z najnowszych atrakcji jest prehistoryczne oceanarium.


Oprócz ichtiozaurów, drapieżnych ryb i żółwi można tam obejrzeć Plezjozaury, czyli wężojaszczury.


Ten po lewej to tata z Manią. A ten po prawej to pradawny waleń.

Wprawdzie dodatek do Candy w postaci oprowadzenia przez przewodniczkę dziewiarkę w związku z ostatnimi wydarzeniami leży pod znakiem zapytania, ale mam nadzieję, że jednak zdecydujecie się odwiedzić Jura Park w Krasiejowie.

2 komentarze:

  1. Baaardzo polecam !!!!!!!! Park jest suuuuuper!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ale to bardzo podoba mi się ten triceratops!! jak go zrobiłaś? pytam bezpośrednio bo wpadł mi w oko pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.