sobota, 14 lipca 2012

Krzyżowa Dolina


Gdybym w punktach miała podsumować dzisiejszy dzień, gdybym tak miała hasła rzucić...
Fei Ni - Jelenie - koala - Stegozaur i Bartegozaurus - Moszna - koronka klockowa - wyłamany paznokieć - św. Anna i 400 m n.p.m.- Aceton i Kaseton - Smartfony i Nawigacja i 3D - Bernard.
Spędziłam dziś cudowny dzień w wybornym towarzystwie osób, które potrafiły docenić moje rękodzieła.

Ciągle się zasłaniam brakiem kabelka, że nie mogę się z Wami podzielić zdjęciami i tym wszystkim co się u mnie dzieje, a dzieje się tak wiele. W moim telefonie coraz więcej zdjęć... zdjęć, które chciałbym Wam pokazać.
Przypominam o moim Candy.
Zapisy ciągle trwają. Zapraszam!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.