niedziela, 1 kwietnia 2012

Niedziewiarska niedziela... palmowa.

Praca wykonana przez moje kochane dziewuszki na wielkanocny konkurs plastyczny.
Moje kochane dziewuszki to nie tylko moje córy (Mania, też pomagała wycinała dziurkaczem i przyklejała kwiatuszki), Zofka wycinała trawkę i pomagała owijać szpuleczki włóczką, a także wymyśliła sposób owinięcia główki Baranka. Ale najwięcej roboty, trzeba to uczciwie powiedzieć wykonała moja Chrześnica, Ola, która chodzi do tego samego przedszkola, więc praca startuje w kategorii praca rodzinna - chociaż w tym wypadku pomoc rodziny wcale nie podnosi poziomu...
Miłej niedzieli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.