niedziela, 15 kwietnia 2012

Bardzo dziewiarska niedziela...

... serdecznie witam nowych Obserwatorów. Jest mi zawsze bardzo miło, kiedy mnie odwiedzacie i zostawiacie komentarze. Uwielbiam też odwiedzać Wasze blogi. Czasem zdarza się tak, że zainfekuję kogoś blogowaniem. Bardzo mnie to cieszy zwłaszcza jeśli z czystym sumieniem mogę polecić Wam nowe miejsca w sieci.
Już po wystawie Sekcji Dziewiarskiej odgrażałam się, że napiszę o nowym blogu. Moja następczyni na stanowisku instruktorki założyła właśnie bloga - Robeatki - czyli robótki Beatki.
Wyjaśnia tam między innymi historię z akwarium, o którym pisałam przy okazji wystawy.
Zajrzyjcie do niej koniecznie.

Już się nie mogę doczekać powrotu do Dobrodzienia. Jest jedna rzecz, która umila mi oczekiwanie na nadejście lata to:

Jutro zabieramy się za Gail. Do niedawna myślałam, że wykonywanie powtarzalnych projektów nie ma większego... twórczego... znaczenia. Jednak pewna bardzo mądra i doświadczona dziewiarka zwróciła mi uwagę na magiczne połączenie ze wszystkimi, którzy przed nami wykonali ten sam projekt. Do wyboru Gail przekonała mnie wizyta u Agaty.
Jeśli kto ma ochotę zapraszamy z drutami, najlepiej średniej grubości na żyłce i włóczką. Ale miło nam będzie gościć hafciarki i frywoliciarki i szydełkowiczki, a także drutowniczki z innymi projektami.

Z radością zawiadamiam (na razie bardzo wstępnie), że postanowiłam wziąć udział w gliwickim projekcie
artnoc 26 maja i przeprowadzę warsztaty dziewiarskie - więcej informacji już wkrótce.

3 komentarze:

  1. Baaardzo dziękuje za dodanie mojego bloga do listy obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. och..! serio? to mi miło ;)
    robi się ją fajnie; czekam niecierpliwie na jakąś relację z produkcji! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. De passage pour vous saluer, et admirer vos jolis ouvrages, j'ai beaucoup aimé le Triceratops, le poulpe, bravo pour toute cette créativité.
    Merci pour vos visites.
    Bonne semaine.Celeste

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.