piątek, 20 kwietnia 2012

Podjęłam decyzję - wyjechałam na Zachód

konkretniej do Wrocławia... póki co:
Czytelniczki z Opolszczyzny zapraszam do słuchania Radia Plus w niedzielę wieczorkiem.
Radia Plus można również słuchać on-line:
http://www.plus.opole.pl/






O godzinie  19:00 w Audycji Historie na Plus będę opowiadać o swojej pasji...

Pani Ewa wyciągnęła ode mnie wszystko... jestem drutoholiczką i drutomaniaczką. Przyznaję się bez bicia, że żal mi każdej chwili bez robótki.
Mam nadzieję, że mnie potnie i poskleja jak trzeba. Jeśli kiedykolwiek będziecie udzielać jakiegokolwiek wywiadu - koniecznie wyłączcie telefony komórkowe...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.