sobota, 30 listopada 2013

Dr Zoidberg - czyli przygotowania do meczu podwyższonego ryzyka

Nad moim domem lata helikopter, w mieście pewnie piorą się kibice i gdzieś tam w tej zadymie jest pan M. Nie wiecie czy wszedł już w życie ten przepis, że na meczach nie można zasłaniać twarzy?
Bo właśnie przygotowałam dla niego kominiarkę.
 
Dr Zoidberg to postać z amerykańskiej kreskówki Futurama. Postać, której nie da się polubić na podstawie samej kompilacji najlepszych tekstów:

...ale kiedy poogląda się całe odcinki można złapać bakcyla. Szczególnie, że dr Zoidberg należy do naszej wielkiej sztrykującej rodziny.
Powyższą grafikę zaczerpnęłam ze strony, gdzie zamieszczone są dowody na to, że nie jestem osamotniona w moim szaleństwie.

 Czapkę zaczynałam od góry. Bardzo starałam się uchwycić detale postaci, jak np. powieki czy błękitne gałki oczne.
 Dr Zoidberg jest przybyszem z innej planety i jest skorupiakiem.
 Oczka zrobiłam na czterech drutach - regres? A może to tak żeby nie wyjść z wprawy.
 Dopiero kiedy były gotowe odkryłam, że żeby uformować powieki muszę przeciąć dzianinę. Uwielbiam się tak bawić.



 Aż by się chciało powiedzieć "Woop, woop, woop!"


Ale tylko mistrz potrafi zrobić prawdziwe: Woop woop woop.

I na koniec jeszcze dla pewnej mojej stałej czytelniczki, która nie drutkuje, ale uznaje inne formy rękodzieła:

 
Dobrej nocy, B.

11 komentarzy:

  1. nie znam Dr Z i w pierwszej chwili pomyślałam, że na głowie są.. cycki. No przepraszam :P

    niesamowita jesteś w tworzeniu rzeczy innych (niż np. swetry zwykłe)!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ŁO matko! Boska kominiarka!!!! Normalnie padłam i wstać nie mogę;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja cie kręcę ,ale dzielo .Genialnie to wykombinowalas ,perfekcja w cieciu ,i wogole zdecydowanych dzialaniach . Dla mnie bomba .

    OdpowiedzUsuń
  4. Czego tu się można dowiedzieć :) Pierwszy raz widzę taką kreskówkę :)!!!! Boska kominiarka !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDO! Wspaniała kominiarka!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu będę powtarzać do znudzenia - JESTEŚ MISTRZYNIĄ !!!!!! - boskie oczka - dziekuję za spotkanie i dokształcenie .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale czad! Genialnie to wymyśliłaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej to ja takiego jegomościa bym nie chciała spotkać ;) Kominiarka super stworzona :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest prawie czwarta nad ranem, a ja leże i wyje ze śmiechu:) more, more, more:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych świąt i worka prezentów pod choinką życzę:)!!!

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.