środa, 2 stycznia 2013

Candy! (Z dojazdem własnym)

Tak się spieszyłam, że nie dopełniłam formalności związanych z Candy!
Nie przygotowałam banerka, który podlinkowany wypada zamieścić u siebie.



Miło mi będzie, jeśli nowi odwiedzający dodadzą mój blog do obserwowanych, ale nie jest to warunek konieczny.
Przypominam, że nagrodą jest przygotowany przez  gliwicki Gabinet Beautiful Skin zestaw wspaniałych zabiegów:
 
Peeling - Mezoterapia bezigłowa z kwasem hialuronowym - Maska kremowa.

Przed karnawałową imprezą rewelacja! Miało to być moje urodzinowe Candy, ale wtedy wypadało by już po ostatkach, więc nagrodę rozlosuję 1 lutego. Proszę o zgłoszenia do 31 stycznia. Nieblogujące czytelniczki proszę o zgłoszenia na maila: barbara(kropka)palewicz(małpa)gmail(kropka)com.

Na zrealizowanie wizyty w Gliwicach na Mikołowskiej 7 będzie cały luty! Mam nadzieję, że przy okazji uda nam się jakoś spotkać. W poniedziałki w Czekoladziarni spotykamy się robótkowo - więc można połączyć przyjemne z przyjemnym.

8 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie byłam w takim gabinecie!!!!! :)Pozdrowionka Basiu!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Ciebie zawsze się zapiszę - a może wszystkie skrzykniemy się w gabineciku na małego szampana :) Trzymaj się w Nowym Roku : ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się koniecznie, ponieważ dzięki temu więcej ludzi dowie się o tej cudownie rozkosznej niespodziance!!! Choć daleko to dla mnie bardzo! Ależ cudne to to! Buziaki!
    aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-) szczególnie za opis

      Usuń
  4. wow, ale nagroda.........dojechac nie muszę wiec byłoby fajnie tak zrobic się na bóstwo...........
    pozdrowionka
    Blanka
    http://wwolnymczasie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  5. i jak tu się oprzec takiej nagrodzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://wioletkowyskraweknieba.blogspot.com/

      Usuń
  6. Zapisywałam sie, ale pewnie wpadłam do spamu, choć wolałabym do gabinetu... No to jeszce raz :)

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.