poniedziałek, 22 czerwca 2015

Maaakrodzianina!

 Zbieram zdjęcia od widzów i uczestników i myślę jak to wszystko poukładać :-).
 Ławek użyczyła mi Pani Dyrektor przedszkola Akademia Przedszkolaka ul. Kościuszki 25. Pani Agato, serdecznie dziękujemy!! 
 O naszym SAR Moście było nawet w Telewizji IMPERIUM. Poniżej zamieszczam wydanie wiadomości, w którym pod koniec pokazano ArtNoc.

Tego dnia odbył się również Gliwicki Spacer Szczęścia, a jego uczestnicy mieli okazję podziwiać nasze działania.
"SAR ART Most" jak się bawicie?!?!?!

Podczas pracy uwijałam się jak w ukropie. Czasem starałam się być na obu brzegach jednocześnie.
Dlatego sama chętnie pooglądam zdjęcia, bo przecież podczas wydarzenia nie mogłam popatrzeć jak się bawicie.
Najbardziej zadowoleni z SAR Mostu Gliwiczanie? To rodzina Rossmana - ale mieli widok z okna!

1 komentarz:

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.