czwartek, 26 marca 2015

Targi w Kolonii - Handcrafts and hobbies 2015


- Mamo, jedziesz do Niemiec? A kto nam będzie prał?
Takie pytanie usłyszałam rano od prawie płaczącej Marianki. Ano jadę i to już dziś! Relacja z Targów Rzemiosła i Rękodzieła będzie dostępna na blogu, oraz w Telewizji Imperium.


Oczywiście jadę tam wyłącznie służbowo ;-) (jaa...ychy!*) i będę się skupiać na tematyce dziewiarskiej, ale jeśli interesują Was jakieś nowości z innych dziedzin i mam czegoś dla Was poszukać, proszę wysyłać pytania w postaci SMS-a. Numeru trzeba poszukać w ogłoszeniu o Czekoladowych Spotkaniach Robótkowych na bocznym pasku.

Trzymajcie za mnie kciuki :-).
B.

* jaa... ychy - to po śląsku "rozumiem twój punkt widzenia, ale nie do końca mogę się z nim zgodzić".


9 komentarzy:

  1. Zazdroszczę! Rozglądaj się uważnie i duuużo zdjęć poproszę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiadomo na co patrzec! Jest kilka ciekawostek... jak to na targach, ale nie wiem czy sie przyjma.

      Usuń
  2. Super!!!! obiecaj że mi wszystko opowiesz...OSOBIŚCIE!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow.... wspaniała wyprawa :-) Oczopląsu bym dostała... i ja poproszę dużo zdjęć po powrocie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basia baw się i korzystaj z chwili bez prania:) buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, super :) Może kiedyś też się wybiorę ! Pozdro dla dziołszek- sztrykowaczek ze Ślonska :)

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.