niedziela, 27 maja 2012

Ależ była rozróba - a nawet rozrobótka!

Bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom ArtNocy. Dziękuję Pani Ilonie za wspaniałe ugoszczenie uczestniczek wspólnego sztrykowania. Czekoladziarni, Basi i Jadzi jak również Blance, która w ostatniej chwili dołączyła do grona instruktorek.  Bardzo się cieszę, że warsztaty frywolitki cieszyły się tak dużym zainteresowaniem. Mam nadzieję wkrótce otrzymać zdjęcia, którymi chętnie się z Wami podzielę.
No i raz jeszcze wielkie dzięki dla Alicji za inspirację (pamiętacie kolczyki, które od niej dostałam - założyłam je z pełną premedytacją!).

Póki co przedstawiam zdjęcia z pierwszej części moich warsztatów, czyli dzianinek dla dzieci. Na zdjęciach Patryk i Magda podczas pracy.




Wielkie dzieło skończyłem.

3 komentarze:

  1. kolczyki prześliczne!! chyba zabiore sie za frywolitki :)żałuje ze nas tam nie było...........

    OdpowiedzUsuń
  2. Było fantastycznie.....dzięki za informację.......
    Przewinęło się mnóstwo przesymapatycznych osób - moje frywolitki zmieniły włascicielki.......z czego sie bardzo cieszę. Mam nadziję, ze za rok to powtórzymy :-)))

    Blanka
    http://wwolnymczasie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę cała przyjemność po mojej stronie.
    Calutka.
    Cieszę się całą sobą, że coraz więcej osób interesuje się frywolitkami.
    A jeżeli interesują się ich tworzeniem, to cieszę się jeszcze bardziej! :)

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.