czwartek, 17 maja 2012

Serdecznie zapraszamy!

 Już w następny zapiątek (czyli łikend po polsku) odbędzie się w Gliwicach 5 art NOC
Na warsztaty w Czekoladziarni można zgłaszać się mailowo Czekoladziarnia.Gliwice at gmail.com
lub na niniejszym blogu. Warsztaty dzianinkowe dla dzieci, a także szydełko tunezyjskie i wspólne sztrykowanie to natomiast wyłącznie moja domena Barbara.Palewicz at gmail.com i w komentarzach, które również trafią na maila.

Nie mogę się dziś jeszcze powstrzymać i muszę Wam pokazać pewne kolczyki...

...a w zasadzie to, co za chwilkę miało dopiero stać się kolczykami. Zrobiłam je jeszcze nim zaczęłam pisać bloga i nawet nie wiem czemu sfotografowałam je po lewej stronie. Dość, że dziś zobaczyłam je na ulicy na pewnej młodej kobietce... zachowałam się diabelnie nieprofesjonalnie, bo podbiegłam do niej jak szalona i podzieliłam się radością z tego, że je nosi... Wyobrażacie sobie jej zdziwienie... Szaleństwo!

I jeszcze jedno... Pamiętacie jak jakiś czas temu prosiłam Was o trzymanie kciuków. Poskutkowało. Chyba. A jeśli tak to rzadziej wkrótce będę bywać na blogu. Jeszcze rzadziej.
Pozdrawiam i w sumie dalej możecie trzymać, zwłaszcza, że skutkuje.
B.

3 komentarze:

  1. O moje kciuki nie musisz prosić.
    Masz je w standardzie.
    Choć i tak WIEM, że czeka Cię wiele sukcesów.
    Nie wiem skąd i dlaczego, ale po prostu czuję, że masz je wdrukowane w swoje energetyczne życie.
    Niespodzianką będzie tylko to kiedy nadejdzie ich czas :)
    Wszelkiego powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. już widzę jak biegniesz do niej:))i widzę jej minę:)) ja ciągle się chwalę moimi kolczykami:) buziaki

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.