niedziela, 19 lutego 2012

Niedziewiarska niedziela...

To naprawdę były huczne urodziny, więc jeszcze je troszkę poprzeżywam. Zwłaszcza, że dziś otrzymałam jeszcze jeden prezent. To znaczy jeden główny i jeszcze cudne dodatki. Dodatkiem jest na przykład szydełko tunezyjskie (ubóstwiam!!!) to ten fioletowy łepek...
A prezentem głównym przepiękny stojak na druciki i jak widać na szydełka tunezyjskie również. 
Gosiu, dziękuję.
  

Przydałaby mi się tu jakaś cudna serweteczka (czemuż nie zapisałam się na Candy  U Monique ?). Wiem doskonale dlaczego. To przez takie cztery małe rączki, które ściągają wszystko ze stołów, więc nawet obrusa nie ścielę. W sekrecie powiem Wam, że jeśli zabiorę się za serwetki, to będą na drutach.
Alicja pokazała Za Woalka takie cudeńko, że aż miło popatrzeć. No ale miała być dziś niedziewiarska niedziela.


Mam nadzieję, że wkrótce będę się mogła podzielić z Wami zdjęciami z moich piątkowych urodzin... . Jak się kiedyś wywoływało filmy to też trzeba było poczekać, prawda?
Wytrzymacie jeszcze trochę (chodzi mi o to czy wytrzymacie z tym moim rozentuzjazmowaniem, a nie czekając na relację)??
Miłej reszty weekendu.

5 komentarzy:

  1. Olà,
    Venho retribuir e agradecer sua visita e seu carinhoso comentàrio,gostei imenso do seu blog,seus lindissimos trabalhos de tricô,vou segui-la para assim poder-mos partilhar ideias.
    Abraços.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  2. Merci Bien, je susi enchante de t'avoir ici comme Membre. Tu es la 30 pour mon 30 anniversaire :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny, naprawdę, któś włozył serce w jego wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stojaczek!!!
    W ogóle to fajny pomysł na trzymanie drutów. Nie wpadłabym na to

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyborny ten stojak na druciki!! Przepiękny jest!!

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.