sobota, 31 marca 2018

Na Święta jak znalazł!

W moim CV jest jakby ciut mało skarpet. Dlatego wydłubałam sobie parę z bardzo przyjemnej włóczki Austermann Step 6 kolor 630.


Palce z premedytacją idą do prucia. Robiłam je z jednego motka i bałam się, że zabraknie mi włóczki, ale wolę skarpety zakańczane na palcach.  Dlatego planuję spruć i zrobić jeszcze raz w przeciwnym kierunku.

Włóczki wystarczyło i jeszcze będę miała na zapasową, gdybym którąś zgubiła. Chociaż pewnie nie będzie identyczna, bo te dwie robiłam jednocześnie. Odcinek programu już o tym nagrany 😊.

Do zobaczenia!

11 komentarzy:

  1. Awesome blog. it was very nice. Thanks

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you guy you have published this awesome post with us.

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.