piątek, 8 marca 2013

Czekoladowe Spotkania mają roczek!

Z dumą zawiadamiam, że Czekoladowe Spotkania Robótkowe odbywające się co poniedziałek w gliwickiej Czekoladziarni mają już roczek.
Z tej okazji w najbliższy poniedziałek tj. 11 marca spotkanie będzie miało szczególny charakter. Chętnie porozmawiamy o naszej pasji do rękodzieła, opowiemy o tym czym zajmujemy się w tym czarującym miejscu, o tym dlaczego Spotkania są dla nas tak ważne. Na gości czekają maleńkie upominki. Gorąco zapraszamy!

PS: O początkach spotkań można przeczytać TUTAJ. Troszkę nas przybyło, co?

12 komentarzy:

  1. Torcik z jedną świeczunią też będzie?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe torcicho! Pytanie, kto miałby dmuchać?

      Usuń
  2. Szczęśliwe Babeczki! Cudowności na kolejne lata! Buziaki! aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękujemy. Na pewno się nie skusisz?
      Na wszelki wypadek: przejazdy przez Górny Śląsk planuj na poniedziałkowe popołudnie.

      Usuń
  3. Gratulacje :) ja na razie nie mam czasu na spotkania , chociaż gdyby doba była trochę dłuższa to na pewno bym przychodziła! Pozdrawiam Monsag
    ps; zapraszam na koncert charytatywny info na stronie
    http://www.pomocnicy-aniola.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również gratuluję pierwszej rocznicy!! I jednocześnie żałuję, że tak daleko mieszkam i nie mogę wprosić się na Wasze spotkanie. Ale jak mi tylko córka podrośnie, to nie będę sobą, jeśli choć raz się u Was nie zjawię :-) Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ale Basiu kusisz ! Bawcie się super ! ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z okazji okrągłej rocznicy!!! :):):) Wspaniały pomysł! Niesamowite, że spotkania są co tydzień! Tak trzymajcie! Widać, ze sporo Was tam :) Ja szczęśliwie znalazłam też swoje marancianki w Poznaniu :) Jednak coś mamy! Mam nadzieję, że niedługo uda mi się dołączyć :) Pozdrawiam ciepło :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och! nie zaznaczyłam tego wyraźnie, ale to wcale nie cała ekipa!! Zawsze jest nas po kilkanaście - tylko to nie zawsze to samo kilkanaście - akurat na tym zdjęciu brakuje co najmniej 5 stałych regularnych bywalczyń. A sporo Pań odwiedza na raz na jakiś czas. Cieszę się, że znalazłaś swoje Poznanianki.

      Usuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.