wtorek, 2 października 2012

Zapraszam do zabawy! What would Jane Austen knit

W poprzednim poście zaproponowałam obsadzenie ekranizacji Dumy i uprzedzenia polskimi aktorami.

Anna Czartoryska w czerni i czerwieni - Jest nie tylko aktorką, nie tylko gra, ale także śpiewa. I to całkiem nieźle. Niedługo ma ukazać się jej pierwszy album. Znamy ją z roli Xeni w "Szpilkach na Giewoncie", a także Pauli w serii "Dom nad rozlewiskiem". Pojawiła się również w "Na dobre i na złe". Oto Anna Czartoryska, która lubi zakładać kreacje w mocnych kolorach.
Anna Czartoryska została zaproponowana przez Beatę do roli Jane. Zdjęcie zaczerpnęłam ze strony film.interia.pl mam nadzieję, że mnie za to nikt nie zaaresztuje.

Do roli Sir Lucasa Beata zaproponowała Piotra Fronczewskiego (tu zdjęcie z Filmweb)...
A gdyby Lady Katarzynę zagrała Beata Tyszkiewicz??
(zdjęcie z wp.pl)
A Anna Dereszowska zagra Karolinę Bingley
Nie chodzi wcale o role pierwszoplanowe.... ale na te propozycje też czekam. Ciekawa jestem Waszych pomysłów.

2 komentarze:

  1. mysle, ze agnieszka wagner musi tu wystapic, jest piekna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletnie nie jestem w temacie, ale dziękuję za komentarz u mnie.Pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.