piątek, 22 czerwca 2012

Sondaż przed Candy!

Nie chciałabym wyjść na jakąś dziwną i nadgorliwą - ale nieśmiało zapytam, czy jeśli zorganizowałabym rozdawajkę w postaci biletu rodzinnego do JuraParku w Krasiejowie (wraz z oprowadzeniem :-) przez najbardziej dziewiarską przewodniczkę), to znaleźliby się chętni (no dobra! może być bez oprowadzania). Nim zrobię zamieszanie w Biurze i zapytam czy byłaby taka możliwość wolę zapytać Was.
Lojalnie uprzedzam, że ten post zostanie usunięty natychmiast po zakończeniu sondażu, więc jeśli Candy wystartuje trzeba się będzie na nie normalnie zapisać.
Z niecierpliwością czekam na wyniki badania.

6 komentarzy:

  1. ja bym się skusiła, mam niedaleko. kiedyś byłam ze szwagrem ale mój mr. G nie Lenka lubi dinopociąg więc miałaby frajdę. no i te place zabaw:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jednej strony byłabym megachętna, ale odległość jednak mnie przeraża.
    2 lata temu Wiktorek był w Bałtowie i pełen zachwyt!
    No chyba, że istniałaby np. możliwość zamiany na Solec Kujawski...?
    Zawsze kilkaset kilometrów bliżej...
    Na Krasiejów nie dam rady :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem jak najbardziej za:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno znajdą się chętni !!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu,jak już rozmawiałyśmy my jesteśmy chętni.
    Pozdrawiam!
    Asia i trójca.

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.