sobota, 11 października 2014

Zdzicha i jej Robótki już w najbliższym odcinku Sztrykowania na Ekranie

W kolejnym odcinku "Sztrykowania na Ekranie" Zdzisława Polok podzieli się z Wami tajnikami wykonywania warkoczy.
Każdy, kto odwiedził bloga Tojazdzid.blogspot.com wie, że Zdzid jest specjalistką w wielu dziedzinach dzianiny - ja poprosiłam, żeby opowiedziała nam nieco o wykonywaniu warkoczy, które bardzo często wykorzystuje do ozdabiania Robótek Zdzichy.

Zdzisława przyjęła również zaproszenie na nasze Spotkanie robótkowe w Stacji Artystycznej Rynek

gdzie powstała mitenka z sówką. Beata wkrótce pokaże (mam nadzieję) swoją czapkę z sowami.
Mam również nadzieję, że będzie więcej zdjęć z poniedziałkowego spotkania.

Zapraszam na wtorkowy odcinek programu do Telewizji IMPERIUM.
A jeśli spodobały Wam się sowy - cierpliwości - udało mi się namówić mojego gościa na podzielenie się tajnikami ich wykonania, ale musicie poczekać jeszcze trochę. Program telewizyjny rządzi się nieco innymi prawami... nie wiem czy już Wam za dużo nie zdradziłam :-)

Dziękuję za wszystkie miłe słowa po emisji każdego odcinka i witam serdecznie nowych obserwatorów. Dodajecie mi siły i wiary, że to co robię ma sens. Zapraszam do komentowania (bez słodzenia :-)) i zadawania pytań również na stronie TV.
Ściskam Was mocno,
Basia


3 komentarze:

  1. Świetny projekt i super realizacja:) Moja siostra namiętnie korzysta z porad zwłaszcza tych "drucianych":)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, już się cieszę na odcinek na obserwowaną od lat Zdzid! Świetne programy prowadzisz. Pozdrawiam serdecznie i druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam! :) Nie było źle chyba... chociaż strasznie seplenię jak się okazało ;-)

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.