czwartek, 2 lipca 2015

Małżeństwo nieudane - sądowy zakaz zbliżania

 Most mostem, ale życie toczy się dalej i kiedy tylko ochłonęłam nieco, musiałam ruszyć z kopyta. Ubrać się jak człowiek, sprawić sobie porządną torebkę i zacząć wyglądać jak człowiek, latać po urzędach i robić wrażenie poczytalnej. Torebkę znalazłam w szafie, zresztą z przecudnej urody chustecznikiem od Beti. A sweterek wykonałam z fantastycznej włóczki Tahiti, według pomysłu Doroty na sweter z koła. Włóczka to połączenie bambusa z bawełną więc jest doskonała na lato.
Ponieważ na plecach chciałam umieścić ażur, a nie znalazłam odpowiadającego mi wzoru podzielnego na 8 musiałam to nieco przeliczyć. Ale wszystko wyszło super.
I to koniec "udanych" zdjęć.
Mam gulę w gardle, bo płakać mi się chce. Jaka by śliczna torebka nie była to nie stworzy udanego związku z tym swetrem. Podejrzewam, że z żadnym swetrem.

 Paseczki są ostre i szarpią sweter niemiłosiernie.
Włóczka jest cudownie gładka i robi się z niej świetnie. Nie mam odwagi obejrzeć dziś tego swetra. A taka byłam z niego dumna. Pocieszcie mnie trochę.
B.

6 komentarzy:

  1. O kurczaki szkoda - ale dasz radę może golenie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brakuje mi słów, aby Cię pocieszyć...
    Ale za to sweterek na pierwszym zdjęciu jest wspaniały - już bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie się chce płakać podwójnie!!!!!!!!!!!! kiedy MY SIĘ ZOBACZYMY??????????????

    OdpowiedzUsuń
  5. No to i ja Cię pocieszam, chociaż myślę, że najlepszym pocieszeniem będzie wyłaniające się z Twoich drutków granatowe cudo z ażurem na plecach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy to właśnie TEN sweter został tak zrujnowany!

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.