niedziela, 2 lutego 2014

Od lutego znów ruszają warsztaty na Rynku!

Zapraszam do Gliwic!!
Wspólnie ze Stacją Artystyczną Rynek, mieszczącą się jak sama nazwa wskazuje w Rynku, w Gliwicach nad salonem Empik, organizujemy kolejną turę warsztatów szydełkowania.

Zapraszamy w poniedziałki od godz. 17:00 (ale będziemy tam do wieczora, więc zawsze można zajrzeć po pracy, jeśli kończycie nieco później).
Równolegle - (również w Stacji!!) - będą się odbywać nasze Czekoladowe Spotkania Robótkowe. Zapraszam osoby, które już potrafią dziergać i chcą posiedzieć w miłym towarzystwie. Do nauki nikogo nie zmuszamy :-), chociaż zapewniam, że zawsze można się czegoś jeszcze dowiedzieć.

Warsztaty nie są płatne. Zapraszamy ze swoim szydełkiem i włóczką (ale na początek można również spróbować na naszym sprzęcie ;-)). Poziom zaawansowania dostosowuję do umiejętności uczestników, więc nie zrażajcie się tym, że przegapiłyście pierwszą edycję kursu. Jeśli macie ochotę nauczyć się robić na drutach - też będzie okazja.

Mam nadzieję, że do zobaczenia!!
B.

4 komentarze:

  1. Kurczaki chętnie bym wdepnęła, ale za daleko mieszkam:(
    Na pewno udadzą się fantastycznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że znów będziesz miała grono fajnych babek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Było fantastycznie.
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam
    Nie wiedziałam ze takie cuda są tak blisko mnie chętnie wpadnę mam nadzieje ze nadal aktualne :)
    Zapraszam również do siebie
    http://szytesercem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.