niedziela, 10 grudnia 2017

Książka "Robótki na paluszkach" już w księgarniach.

Od czego by tu zacząć?
Tak się składa, że właśnie wydałam książkę "Robótki na paluszach" i chociaż moje serce pozostaje w Gliwicach, to trzeba się przejechać do Stolicy i to cacuszko pokazać. A jest co pokazywać, bo dzięki współpracy z Karoliną Kózką-Wrodarczyk książka jest po prostu przepiękna.

W najbliższy wtorek tj. 12 grudnia o godzinie 8:22 opowiem nieco o technice robótek w Pytaniu na Śniadanie, a po południu zapraszam na warsztaty:
Mamy już zaplanowane spotkanie z czytelnikami 15 grudnia w Stacji Artystycznej Rynek w Gliwicach. Ale bardzo chętnie odwiedzę Was w innych częściach Polski... chociaż dlaczego tylko Polski? Dajcie znać!

No i jeśli mogę prosić, to przekażcie informację o warsztatach swoim znajomym z Warszawy. Sklep amiqs Blue City al. Jerozolimskie 179. Udział jest bezpłatny, ale ponieważ to sklep z włóczką to wypada materiały do warsztatów wypada nabyć na miejscu. Trochę jak w restauracji, nie przynosimy własnego jedzenia. Sami rozumiecie :-).

Mam nadzieję do zobaczenia!
B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.