sobota, 28 kwietnia 2012

Józefina

Dziękuję wszystkim za podpowiedzi w naszych poszukiwaniach imienia, dla Ośmiornicy... Łudziłam się, że chociaż przy tak odpowiedzialnym zadaniu skłonię pannę Mariannę do mówienia. Niestety ciągle pozostaje niewzruszona. Oczywiście komunikujemy się na sto innych sposobów, ale mówienie zostawiamy sobie na potn.
Wyboru dokonała więc pani Mądralińska Zofka.
Wybór padł na Ziutkę. Proszę nie dopatrywać się tu żadnego drugiego dna. Ziutka i tyle. Zadecydowała Zofka.
Dziękuję jeszcze raz! I liczę na wasze propozycje przy kolejnych dylematach... swoją drogą na Triceratopsa ciągle wołamy Triceratops...

(Oskar za zdjęcia)

Może i dla niego pomożecie wybrać imię. Uprzedzając pytania: to facet!

3 komentarze:

  1. Może "Riko"?????????? Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się, i Mania nawet by wymówiła, no ale zadecydują dziewczyny.

      Usuń
  2. Ja proponuję Benek, bo taki Benkowaty właśnie, jak na niego patrzę :D

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.