sobota, 4 czerwca 2016

Na ogólne życzenie publiczności powtarzamy odcinek o robótkach na paluszkach.

Od czasu nagrania tego odcinka Sztrykowania na Ekranie upłynęło sporo wody w Wiśle i wiele nowych technik powstało. Nie mniej jednak odcinek ten może okazać się przydatny. A wszystko to, po dzisiejszej preIndustriadzie w Krakowie.
 Znalazłam się tam na wyraźne zaproszenie Lufcika na Korbkę.
...i nie byłam tam jedyną gliwiczanką, bo była też Aga z ACM Studio. I chociaż przygotowałam naszą Sprujtojową koszulkę to dostałam inną w pięknym industriadowym pomarańczu.

 Czego to człowiek nie zrobi, żeby się nauczyć - niektórzy uczestnicy musieli siedzieć na ziemi, bo momentami nie było wolnych krzeseł...

 ... i moje ulubione "bo w Internecie widziałam, jak taka babka robi na rękach."
 Bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom i zapraszam na Sztrykowanie na Poziomie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.