piątek, 10 czerwca 2016

Wszystkie koty na ArtNoc, a niektóre to nawet do Kopalni Guido

Termin 9 ArtNocy zgrał się w tym roku z Międzynarodowym Dniem Dziergania (w miejcu publicznym). Nie mogłam tego nie połączyć, a ponieważ w ostatnim czasie w niewyjaśniony dotąd sposób związałam się z Kopalnią Guido w sąsiednim Zabrzu, organizuję Sztrykowanie na Poziomie.

Ale przecież ten post miał być o kotach. Otóż Artnocowe Koty już wybrały się na wycieczkę przed jutrzejszą industriadą.

Były na BajtelGrubie, a dokładnie w Parku 12C przy ul. Sienkiewicza 43 w Zabrzu, gdzie już jutro poprowadzę warsztaty.

 To odważne koty... nie boją się ani wody,

 ...ani wielkich kłębków,
 ... ani nawet podróży 320 m pod ziemię górniczą szolą.

(A czy jazda KOTÓW dozwolona?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.