piątek, 26 grudnia 2014

Wam również wszystkiego dobrego!!

Napiekłyśmy się w tym roku a napiekłyśmy. Choinka z najprawdziwszego Koniakowa :-)

 Momentami moja kuchnia wyglądała jak fabryka domów jednorodzinnych i chociaż nie wszystkie konstrukcje przetrwały, za co serdecznie obdarowanych przepraszam, to postaram się w przyszłym roku poprawić. Może trzeba do piernika dodać gipsu, albo chociaż kleju do tapet ;-)

 I kiedy już wydałam ostatni domek na prezent, po powrocie znalazłam na blacie pobojowisko...
Pewnie gdyby głowa winowajcy wystawała ponad blat i gdyby łobuz wiedział, że zjada konstrukcje domku może by do tego nie doszło... ale jak tu się gniewać?
Więc jeśli przyjrzycie się na pierwszym zdjęciu... to widać kartonik, z którego wycięłyśmy brakujące ścianki :-). Trzeba sobie radzić jak powiedział Góral zawiązując kierpce dżdżownicą.

Wszystkiego dobrego!!

15 komentarzy:

  1. Dziękuję :-)I Tobie wszystkiego dobrego :-)
    Wspaniałe domki - jestem pod wrażeniem... Kiedyś raz próbowałam skleić sobie piernikowy domek i zakończyło się to katastrofą budowlaną... ;-)
    Ślicznie wyglądają Twoje córcie pod choinką :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu wszystkiego najlepszego i to nie tylko na święta!! A w Nowym Roku spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥Szczęścia i pomyślności♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego po świętach ;)
    Domki świetnie wyszły !!!
    No cóż, piernikowe tworki jak są pyszne to szybko znikają ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne domki, wprost cudowne :)
    Dodaję Twój blog do czytnika :)
    Zapraszam do siebie: http://wharmonii.blogspot.com
    Życzę szczęśliwego Nowego Roku i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomyślności w NOWYM ROKU ! Oj żeby mi chociaż raz taki piękny domek wyszedł - nic z tego a próbowałam ! Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaaakie konstrukcje budowlane! :)
    Szczęśliwego 2015!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.