sobota, 21 lipca 2012

Plezjozaury

 Plezjozaury - czyli wężojaszczury nie były dinozaurami, a jedynie gadami pływającymi. Ich długość mogła dochodzić do 15 m. Szyja stanowiła połowę długości jego cała i mogła mieć nawet 71 kręgów, Co ciekawe mógł tą szyję wyginać we wszystkich, ale nie do góry.


 Mocne płetwy były wykorzystywane zarówno do  kierowania jak i nabierania prędkości (pływając wyglądał jakby latał) samych teorii na temat tego jak wykorzystywał swoje płetwy jest co najmniej trzy.
Oczywiście nie ma absolutnie żadnych dowodów na to, że Plezjozaury nie były czerwone, a ich brzuchy nie były w kratkę.
Ciekawostki dziewiarskie: powyższe plezjozaury zostały wykonane na zasadzie I-cord tyle, że w grzbietowej części miały po jakieś 30-40 oczek. Brzuszek i broda zostały po prostu zacerowane.
Płetwy natomiast to bardzo gęsty ściągacz 1 op. 1 ol. tyle, że na zmianę żółte i czerwone. Nitkę prowadziłam zawsze w środku i co pewien czas skręcałam, żeby nie wyszły osobne dzianinki.
No i oczywiście to Mania i Tata.

3 komentarze:

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.