poniedziałek, 2 lipca 2012

O makrodzianinie już Wam wspominałam...

TU i TU. Do tej pory te wydarzenia były raczej imprezami towarzyszącymi i w sumie nadal tak pozostało. Tym razem jednak nasze działania nie mogły pozostać niezauważone. Makrodzianinę wykonałyśmy bowiem na scenie Dobrodzieńskiego Ośrodka Kultury i Sportu, w czasie trwania Ogólnopolskich Spotkań Zespołów Artystycznych Mniejszości Narodowych i Etnicznych "ŹRÓDŁO" i to w dodatku podczas koncertu DagaDany.
O dziewczynach z zespołu DagaDana też Wam już niejednokrotnie wpominałam, a część z Was miała okazję ich posłuchać. Były na tyle miłe, że zgodziły się by nasz performance odbył się na scenie, kiedy trwał ich występ.
Kilka ostatnich dni upłynęło mi pod znakiem Źródła. Nie znaczy to wcale, że nie bywałam w Krasiejowie. Wręcz przeciwnie - woziłam się autokarami z uczestnikami festiwalu i oprowadzałam ich po najciekawszych zakątkach parku. Niesamowite przeżycie! Już zapomniałam jak to miło mieć wycieczkę na troszkę dłużej niż tylko dwie godzinki i 15 minut. Bardzo dziękuję za tę wspaniałą możliwość.
Wczorajszy dzień to jednak głównie przygotowania makrowłóczki - materiału naszykowałyśmy dużo więcej niż poprzednim razem; tak dużo, że nawet wszystkiego nie przerobić. Dziękuję jeszcze raz babeczkom z sekcji - kawał świetnej roboty - może już pora pomyśleć o księdze rekordów!
Teraz z niecierpliwością czekam na zdjęcia Przemka Poloczka...
Ponieważ nie mam teraz regularnego dostępu do internetu to zaproszę na konto Domu Kultury na Facebooku - mam nadzieję, że już niedługo pojawi się tam relacja z ostatniego dnia festiwalu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.