poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Jak się nazywają takie ślimaki w paski?

 Okres ZEBRAniowy już prawie za nami! Pierwszy kwartał w mojej branży to zebranie za zebraniem, ale w tym roku pierwsze trzy miesiące upłynęły mi w sposób bardzo przyziemny, a nawet podziemny.
 Jak się człowiek naogląda takich schematów, to potem najzwyklejsza nawet czapka kojarzy mu się z pokładami węgla.
 Chociaż to nie taka zwyczajna czapka, tylko nieco zmodyfikowany Ślimak wg przepisu Voalki.
 Nowa właścicielka wygląda na zadowoloną, a to się liczy najbardziej.



5 komentarzy:

  1. Ciekawa czapka wyszła tylko komin by się przydał:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ale to już chyba na następną zimę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny ten zmodyfikowany ślimak :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna czapka :-) Świetna zebra :-)
    Nowa właścicielka cudownie w niej wygląda :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmodyfikowany genialnie-zabrzasto! :D

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.