poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Revontuli. Wiosna.

Ponoć nada Polską miała zeszłej nocy występować zorza polarna...

Wszystkie nas korci żeby kupić sobie takie piękne motki, które potem trzeba przewijać i przewijać i przewijać...
Kiedy zwinie się je w moteczek wyglądają wprawdzie zupełnie inaczej...
Ale potem, kiedy przerabia się kolejne rzędy, są trochę jak książka, którą aktualnie czytam, po prostu nie da się odłożyć robótki, bo przecież trzeba zajrzeć jak ułożą się kolory w następnym rzędzie...
 Wydaje mi się, że będzie idealna na przedwiośnie... mam nadzieję, że się będzie dobrze nosić.
Z włóczki robi się absolutnie cudownie i jest warta swojej niemałej ceny.
Jeśli chcecie zerknąć jak przerabiam oczka dodawane w Revontuli, zerknijcie tutaj.

14 komentarzy:

  1. Basiu !!!!!!!rewelka!!!!wspaniałe kolory i wspaniała całość!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Piękna chusta - no i te kolory.... marzenie :-) Rozgrzewające :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękna! Kolory niesamowicie się ułożyły! Zgadzam się z Kasią - mocno rozgrzewające :) Musi być milutka :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. napiszę wprost: zajebiste kolory!!!! pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu super fantastyczna wiosenna chusta - bardzo przyciąga wzrok !

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, ja też lubię takie włóczki...chusta iście (w)zorzysta ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aleee super kolory! Genialna chusta :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie tez zawsze kusza te najbardziej kolorowe motki. Problem w tym, ze ubrania lubie w bardziej stonowanych barwach. Niekonczacy sie konflikt ;) Bede niedlugo w Gliwicach i mam w planie wprosic sie na wasze dziarganie w czekoladziarni. Czy moge?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy serdecznie. Przywieź to, czym masz ochotę się pochwalić, pokaż nam to co lubisz robić.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo. Do zobaczenia 13-ego maja o 17.00 w Czekoladziarnii. Aleksandra

      Usuń
  9. Kolorowy zawrót głowy - to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne kolory, cudna chusta, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.