niedziela, 23 czerwca 2013

Gady, gady! Szalona jazda!

Fascynują mnie nie tylko wymarłe gady. Tu przedstawiam Johnn'ego.
Johnny powstał dla Jaśka - naszego gapowicza na Spotkaniach robótkowych w Czekoladziarni. Jego Mama przemycała go od jakiegoś czasu pod swetrem, a ponieważ chciałyśmy, żeby miał pamiątkę z tych naszych spotkań, w których chcąc nie chcąc uczestniczyć musiał, wykonałyśmy dla niego maskotę.
 Może i węże nie uchodzą za specjalnie sympatyczne zwierzątka, ale właśnie w chińskim kalendarzu jest rok węża, więc uznałyśmy, że taki składkowy (niemal każdy fragment wykonała inna z nas) upominek może się świetnie nadać na prezent z okazji narodzin.
Od narodzin Jasia mija już drugi miesiąc, ale przez całe mnóstwo czynników zewnętrznych nie udało mi się jeszcze pochwalić naszym gadem.

No i nie napisałam jeszcze, że gdyby, nie nagłe pojawienie się Johnn'ego największym wydarzeniem byłyby odwiedziny Oli, która na nasze spotkanie przyleciała aż z Norwegii. Chociaż przy okazji udało jej się również odwiedzić rodzinę. Pozdrawiamy!!

PS: Ostatnio na moim blogu zaczęło pojawiać się niezwykle dużo spamu, dlatego zmuszona jestem wprowadzić weryfikację obrazkową - obiecuję, że tylko na jakiś czas. Nie zrażajcie się, proszę!! Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy i dalszego pisania, a Wasze opinie na temat Sue z poprzedniego posta, dodały mi skrzydeł. Dziękuję za wszystkie odwiedziny i chociaż w lecie nie pisuję tak często jak bym chciała, cieszę się, że ze mną jesteście. Pozdrawiam, B.

7 komentarzy:

  1. Fantastyczny gadzik - super prezent !

    OdpowiedzUsuń
  2. Janek, czyli właściciel Johnn'ego, jest nim zachwycony. Wąż jest stałym mieszkańcem łóżeczka i dotrzymuje Jasiowi towarzystwa kiedy są razem.

    Dziękujemy:)
    Iza, Janek i Johnny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczności po prostu ślę

    OdpowiedzUsuń
  4. niezły gad :)) kiedyś widziałam takiego w sh ale mial 2 metry i też był bajecznie kolorowy pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wąż :-) Rewelacyjny prezent :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wasz Gad.....i WY wszystkie jesteście wspaniałe!!! Taki prezent to prawdziwa gratka:):)
    kiedy się zobaczymy ccooooooooooo??????????

    OdpowiedzUsuń
  7. Sympatyczne stworzonko:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.