poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Ciepła Wam życzę!

 Święta Święta! Milczałam chwilę. Przez moment mój świat kręcił się jakby w odwrotnym kierunku i krew krążyła w żyłach jakoś nie tak. Trochę dziergałam, ale nie powiem, żebym jakoś miała się czym pozachwycać. Dekoracji świątecznych jako tako - to ja nie teges. Przytrafiły mi się takie dekupażowe wytłoczki:W tym roku popełniłam aż dwa jajeczka.
 Mania dumna jakby co najmniej sama zniosła.
Kolory bardzo trafione - musicie przyznać, że dopasowałam się do aury. Może jeszcze pokażę Wam kiedyś lepsze zdjęcia tych jajeczek... :-)

Wesołych....
B.
PS:
I jeszcze na koniec kwiatuszek, który dostałam od Beatki, a wykonała go Dorotka. Piękny, prawda?
Dziewczyny, co byście powiedziały na Origami w Czekoladziarni?

5 komentarzy:

  1. Jaja cudne.Wytłoczki też.Zima też cudna,której mam dosyć.Wczoraj 45km jechałam 2,5godziny-koszmar.Pozdrawiam cieplutko i biorę się za drutki.

    OdpowiedzUsuń
  2. wesołych ciepłych świąt pozdrawiam basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta już się kończą, jeszcze dwie godzinki, dla mnie w zasadzie jedna... ale i tak przesyłam ciepłe pozdrowienia i podziwiam pojemniczki! Świetny pomysł :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajuszka imponujące!!!Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Origami dla mnie to czarna magia, podziwiam osoby, które wiedzą, jak się za to zabrać. Opisy, które czytałam, zupełnie do mnie nie trafiają.
    Jajka świetne.

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.