sobota, 2 lutego 2013

Wyniki losowania - Dogrywka

Może nie wszyscy mieli szansę uśmiechnąć się szeroko w związku z wynikami losowania nagrody na Candy!
Otóż spieszę wyjaśnić, że moje "Upss..." pod poprzednim postem wynikało z faktu, że Aga mieszka w Szczecinie i zapisała się na Candy bo: "dzięki temu więcej ludzi dowie się o tej cudownie rozkosznej niespodziance!!!" - cytuję.
W liście, który właśnie otrzymałam zrzeka się nagrody, więc zmuszona jestem powtórzyć losowanie....

.... Marysia niesierotka właśnie wylosowała:
Zestaw zabiegów kosmetycznych w Gabinecie Beautiful Skin w Gliwicach otrzymuje Robeatka.

W sprawie ustalenia terminu odbioru nagrody proszę o kontakt na maila.
Gratuluję!! I jeszcze raz bardzo dziękuję Właścicielce Gabinetu za ufundowanie tej wspaniałej nagrody!!

7 komentarzy:

  1. hura ,hura ,hura!!!!! jejku jestem prze szczęśliwa!!!!!Nigdy w życiu jeszcze nie byłam nawet u zwykłej kosmetyczki, !!!!!!!!
    dziękuję Ci Kochana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu nie ma co dziękować - no chyba, że Marysi!

      Usuń
  2. I ja dziękuję Marysi! Hi hi! I Tobie Basieńko!
    Buziaki!
    aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde się robią podziękowania, jak na Oskarach. Tobie też bardzo dziękuję za udział w zabawie, dostarczenie dreszczyku emocji i... sama wiesz za co. :-D

      Usuń
  3. ha:) Aguś szczęściara z Ciebie i do tego o złotym serduchu:) gratuluje Robeatce:) a do Ciebie Basiu wybiorę się może wiosną, może latem:)buziaki dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja tez podziękuję za wspaniałą zabawę no i gratulacje dla zwyciężczyni :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję!!!!!!!jestem taka radosna z tego powoduuuuuu!!!!

      Usuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.