poniedziałek, 15 czerwca 2015

SAR Most na ArtNoc


ArtNoc zbliża się wielkimi krokami. Po Gliwicach spacerują już artnocowe koty.

Oczywiście kierują się do Stacji Artystycznej Rynek. Gdzie tylko się pojawią przykuwają uwagę dzieci i psów.

Ale mam takie przeczucie, że kiedy dowiedzą się o SAR Moście to trafią na ul. Zwycięstwa. Mam nadzieję, że i na Was mogę liczyć.
20 czerwca 2015 r. od godziny 15:00 rozpoczynamy dzierganie mostu nad Kłodnicą w okolicach Urzędu Miasta w Gliwicach - najprościej rzecz ujmując na tym zdjęciu to dokładnie za tramwajem.

Most powstanie z recyklingowej włóczki i wykonamy go bez użycia drutów czy szydełka. Głównym narzędziem będą Wasze ramiona, dlatego liczę, że się zjawicie. Nie potrzebne są wcale umiejętności dziewiarskie i nie trzeba wcale budować całego mostu od samego początku. Można przyjść, przyłączyć się na chwilkę podziergać, a potem oddać swoje "oczka" w dobre ręce i pójść korzystać z innych atrakcji ArtNocy organizowanej przez Stowarzyszenie Melina.
W tę sobotę jest do odwiedzenia w Gliwicach ponad 30 miejsc, w których odbędzie się aż 100 bezpłatnych wydarzeń artystycznych. Zapraszamy m.in. do Stacji Artystycznej Rynek.

1 komentarz:

  1. Basiu !!!! Bedę z Wami duchem.... choć bardzo bym chciała przyjechać , ale niestety wzięłam juz inne zobowiązanie .....Pozdrawiam I ślę całusy :)

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.