poniedziałek, 2 marca 2015

Srebrne Usta 2014

W Trójkowym plebiscycie Srebrne Usta  jedną z kandydatek jest Pani Komisarz Elżbieta Bieńkowska. Jak dla mnie nie do pobicia!
Nie lubimy zdjęć z blokowania - poproszę mamę Michałka, kiedy tylko go otrzyma o wykonanie zdjęcia na przystojnym modelu.

O tym sweterku i łączeniu kolorów opowiedziałam w programie Sztrykowanie na Ekranie.

Zapraszam od oglądania, komentowania na stronie Telewizji IMPERIUM tego i innych archiwalnych odcinków programu, a także do zadawania pytań. Przypominam, że zdjęcia swoich prac można przesyłać na adres:

telewizja@tvimperium.pl

Pozdrawiam gorąco!
Basia

7 komentarzy:

  1. Cudna kamizelka :-) Świetne kolory i doskonałe litery - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, ale kolory zupełnie nieprawdziwe ;-P

      Usuń
  2. Ojacie, super!!!!! I TY na szklanym ekranie ????? Nie wiedziałam - suuuper !!!
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  3. Czadowa kamizelka. Brawo za inwencje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze życzenia dla Michałka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie:) Dziękuję za odwiedziny mojego bloga. Tak się składa, że mam zamiar nauczyć się robić na drutach. Kiedyś coś tam próbowałam, ale umiem tylko lewe i prawe oczka. Fajnie byłoby zrobić np. czapkę albo sweterek dla dziecka, ale na razie mnie to trochę przeraża. Poszukam w Twoich filmikach. Może pokazujesz w którymś, jak się do tego zabrać:) A kamizela superaśna!

    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tylko lewe i prawe. W dziewiarstwie lewe i prawe to "AŻ!". Polecam małe robótki na początek, żeby szybko był widoczny efekt. Może zacznij od pacynek.

      Usuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.