wtorek, 20 stycznia 2015

Odc. 16 Jak czytać schematy dziewiarskie?


Kiedy przygotowywałam ten odcinek największą moją obawą było zbyt akademickie podejście do tematu. Minęły już czasy, kiedy publikowałam o erozji koryt rzecznych czy o żegludze transatlantyckiej i musiałam przygotować przegląd literatury oraz to jak autorzy patrzą na to zagadnienie. A może właśnie nie? Może żeby rzetelnie przygotować się do tematu trzeba chwilę ponudzić z książkami.

Jeśli uważacie, że powinnam coś dodać napiszcie do mnie. Bardzo chciałabym się dowiedzieć jakie schematy lubicie najbardziej, z jakich oznaczeń najlepiej się Wam korzysta.

Bardzo dziękuję za wszystkie zdjęcia prac przesłanych na adres redakcji! Ciągle czekam na wiadomości od Was, bo mobilizują mnie do dalszej pracy:

telewizja@tvimperium.pl

Pozdrawiam druciarsko,
B.

3 komentarze:

  1. Z całego serca Cię podziwiam - świetna lekcja. Ja nawet nie wiedziałabym jak wytłumaczyć takie zawiłości... A Ty to robisz po prostu genialnie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejrzałam trochę odcinków - bardzo ładnie opowiadasz, masz super dykcję, dobrze dobierasz tematy, od najłatwiejszych coraz głębiej, wszystkie są bardzo praktyczne i wydaje mi się, że je wyczerpujesz, dajesz dużo użytecznych rad z własnego doświadczenia, a to się chwali. Jednym słowem - tak trzymaj :) I chyba z każdym odcinkiem czujesz się swobodniej :)

    Jakieś tam może szczegóły bym poprawiła, ale są nieistotne, a wymienienie ich byłoby zwykłym czepialstwem, a nie konstruktywną krytyką :)

    I jeszcze: oczka prawe robię tak samo, jak ty, ale inaczej lewe :)
    No i oczywiście schematy, czytelne schematy z prostym wyjaśnienie symboli. Opis dużej robótki rząd po rzędzie, oczko po oczku to jakieś nieporozumienie.

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.