środa, 15 października 2014

Zapraszam na nowy odcinek. Gość specjalny - Zdzisława Polok.


Nie musiałam długo namawiać autorki Robótek Zdzichy, by zgodziła się opowiedzieć Wam nieco o wykonywaniu warkoczy.


.... tu jeszcze nieco kuchni...

https://www.youtube.com/watch?v=vdFyPJwhH9c
 Z radością informuję, że pierwszy z odcinków programu Sztrykowanie na Ekranie nagranych z gościnnym udziałem Zdzisławy Polok znanej w sieci jako Zdzid jest już dostępny w sieci.


 Chociaż mieszkamy całkiem niedaleko nie miałyśmy wcześniej okazji się poznać. Jak widzicie skorzystałam z pierwszej nadarzającej się okazji, by poznać mistrzynię.
To takie pierwsze koty za płoty - przygotowania do nagrania, kiedy okazało się, że mamy do dyspozycji tylko jeden mikroport - moja mina mówi wszystko.
Podejrzewam, że Kuba, który dzielnie wspiera mnie przy tworzeniu programu, onieśmielony sławą Pani Zdzisławy (przez większą część czasu był przekonany, że to autorka oryginalnego swetra z gruchą) wolał po prostu okablować mnie. Dlatego z dźwiękiem jesteśmy trochę na bakier, ale postaramy się nad tym popracować. 

Już niedługo kolejny odcinek dotyczący... innych warkoczy.

Do zobaczenia,
Basia

2 komentarze:

  1. Jesteś super i niesamowita!!!!!!!!!!!! odezwę się na poczcie , obiecuję!!! Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem fanką Twojego programu! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.