środa, 24 lipca 2013

Slot Art Festival - III

Jeszcze troszkę relacji z ubiegłotygodniowego ... a może już nawet bardziej ubiegłego Slot Art Festivalu 2013 w Lubiążu. Tym razem zacznę od późnej nocy, żeby muzyka Fismolla mogła Wam towarzyszyć przez te chwile spędzone na moim blogu.
W piątkowy wieczór załapaliśmy się na koncert Fismolla.
Dodane z Jutjuba, ale zupełnie z mojej perspektywy - siedziałam nieco bliżej sceny, ale za to na karimacie, więc pozwalam sobie zamieścić ten klip. Taki bardziej Slotowy niż teledysk. Bardzo podoba mi się określenie "nakręcone ziemniakiem"

 Na zajęciach nie było aż tak kameralnie..., ale bardzo przyjemnie.
 Dzisiaj kolejna porcja zdjęć Julii.

 Czyżby nie dla wszystkich wystarczyło miejsc siedzących. Aniu, pozdrawiam Cię serdecznie.



 Czasami mam wrażenie, że opowiadam o mechanice kwantowej, gestykuluję, aż się rozmazuję.
 Dzięki, raz jeszcze, Kochane! Wspólnie wymyśliłyśmy, że przerabianie na drugiej ręce można rozpocząć po jednym paluszku - efekt jest pięknie trójkątny.
 Tym razem Monika postanowiła swoją torebkę wykorzystać jako mitenkę.
 Oczywiście nie przejmowała się dziurkami na palce bo przecież już były!!
 Uwielbiam Wasze pomysły!! Pozdrawiam gorąco, B.

1 komentarz:

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.