wtorek, 14 sierpnia 2012

SZLAFROK



Ani szlaf ani rok, ale w sam raz, żeby założyć na koszulę nocną, kiedy się idzie otworzyć mężowi bramę, kiedy odwozi dzieci do przedszkola (kto potrafi czytać między wierszami wyłapie niuans, że dzieciaki jadą do przedszkola, a ja ciągle mogę być jeszcze niegotowa ;-)). W tle aleja dębowa, na końcu której zachodzi Słońce co roku na św. Jana.
Mam do pracy na dziesiątą więc zdążę się jeszcze pochwalić sweterkiem, który zrobiłam sobie na początku wakacji. Jest inspirowany chustą Gail (na plecach powtórzyłam cztery razy motyw), a resztę wykończyłam ryżem. Podobny widziałam w pisemku Robię na drutach. Miał mieć rękawy, ale jakoś nagle skończyła mi się włóczka. Ups… teraz zapinam go na agrafkę i też jest dobrze.

11 komentarzy:

  1. Śliczny :-)
    Wcale nie przychodzi mi do głowy słowo szlafrok na widok tego cuda... Co by to nie było - jest rewelacyjne :-)
    Aleja dębowa - marzenie...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ten sweterek bez rękawków!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana pięknie się nosisz z rana! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super - jak się spotkamy to mi ja koniecznie pokaż / proszę /- zadzwonię ! ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, jest fantastyczny:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany ale te dęby wyrosły :))
    bezrękawnik super, musimy się kiedyś spotkać mam kilka ciekawych wzorów dla Ciebie z robótek mojej babci :D
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor tego - jak nazywasz szlafroczka - a na tle cudownej alei dębowej prezentuje się prześlicznie.
    Pozdrawiam Małgosia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Milka skończona :)
    pozdrawiam, Iza D.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny:) piękny wzór :D i kolor. SUPER!
    Koszula też niczego sobie i jak na nieubraną to ja bym nie zgadła, że tak jest ;)

    OdpowiedzUsuń

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.