piątek, 11 listopada 2011

Emocje. Miss Nowin Gliwickich

http://www.nowiny.gliwice.pl/index.php/wybory-miss-ng-2011

Szaleństwo! Otóż jeśli nic się nie zmieni to jutro te śliczne dziewczyny wystąpią na wyborach w przygotowanych (a w zasadzie przygotowywanych) przeze mnie kolczykach :-).
Która Wam się najbardziej podoba??

A w sprawie innych wyborów... to zostało na moim zegarze 11 minut. Nie chcę, żeby Mazury zyskały tytuł Cudu Natury. Według mnie to cud, ale taki tytuł tylko ściągnie tłumy, które przysłonią całe ich piękno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z zatrważającą ilością spamu wprowadzam weryfikację obrazkową - przepraszam. Miło mi, że do mnie zaglądasz, a każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję, za czas poświęcony na jego wpisanie :-), a potem na wpisanie kodu z obrazka.